Kehidupan di masa kini

Assalamualaikum kawan-kawan....
       
Lama sangat-sangat tidak menulis, bertahun-tahun kot. Kehidupan semenjak berusia 20 tahun 6 bulan.. sangat-sangat berbeza dengan sebelum ini.. Okay nak update sikit..
Sekarang belajar kat Serdang, tak hot pun universiti kita, pelajar tahun 2 di Fakulti Ekologi Manusia dan menumpang sikit Fakulti Ekonomi dan Pengurusan, walaupun sebenarnya kelas saya banyak di FEP, kemudian buat masa ni tinggal kat K5, (selagi belum kena buang kolej) hahaha lagi, pelajar sepenuh masa, tinggal di Johor Bahru. kehidupan okay, kawan-kawan okay, belajar okay, sume okay jelah hahahah It is success mindset, kalau kita rasa tak okay, tak okaylah jadinya... yang penting terima orang lain seadanya... tapi... jom lah belajar untuk memperbaik diri sebelum dijemput Ilahi.. #deep 
Okay sekarang sebenarnya tengah minggu test 1, sebab stress ni yang menulis, lagi 2 minggu Iqa akan berangat ke Labuan dan Brunei untuk mengikuti program kesukarelawanan, doakan in shaa Allah berjalan dengan lancar, Boleh follow Instagram, Facebook Bertamu Di Bawah Bayu 2.0 untuk lebih jelas tentang perkembangan kami :)

Pesanan daripada saya: Jangan berputus asa walaupun banyak cabaran yang menghalang, kalau menghalang juga lempang je :D cakap kat dia "Maaf sengaja nak lempang..." hahaha

p/s: rindu sangat kawan-kawan lama, Roommate-roommate lama, kehidupan lama dan semualah... Hidup perlu diteruskan, Yeayh! See you later!